Početna Reklamacije i povrat

Reklamacije i povrat

Otkazivanje narudžbe

Narudžbe primljene putem online trgovine www.malisani.com.hr kupac može otkazati bez dodatnih troškova sve do primanja e-maila s potvrdom o slanju robe preko online trgovine www.malisani.com.hr.

Obavijest o otkazivanju moguća je samo putem e-maila: molarem.tk@gmail.com  U e-mail poruci je obavezno navesti slijedeće informacije:

  • naslov poruke: Prekid ugovora
  • sadržaj poruke: a) naziv kupca, b) adresa kupca, c) broj narudžbe

Pravo na jednostrani raskid ugovora i vraćanje robe

Kupac može odustati od ugovora u roku od 14 dana nakon primitka naručene robe bez obveze navođenja razloga za svoju odluku prema Zakonu o zaštiti potrošaća, čl.72., stavak 1.

Ugovor možete jednostrano raskinuti koristeći obrazac za raskid ugovora ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave u kojoj izražavate svoju volju da raskinete ugovor na trajnom mediju.

Smatra se pravodobnim ako je pošiljka isporučena na vrijeme. Povratak naručenog proizvoda u roku od 14 radnih dana od primitka smatra se kao otkazivanje ugovora. Jedini trošak kupca u vezi otkazivanja ugovora su izravni troškovi povrata robe. Ista se mora vratiti u tvrtku najkasnije sedam (7) dana od dana obavijesti o povlačenju. Ako kupac odustane od ugovora, poduzeće mora vratiti sav uplaćen novac. Poduzeće mora izvršiti isplatu što je prije moguće, ali ne kasnije od 30 dana nakon primitka obavijesti o otkazu ugovora.

O namjeri vraćanja robe prodavatelj se obavještava u roku od 14 dana od dana primitka robe putem pošte (Molarem j.d.o.o, Starčevićeva 12, 40314 Selnica) ili kontakt e-mailom: info@malisani.com.hr ili molarem.tk@gmail.com .

Potrošač vraća proizvod preporučenom poštom, zajedno s računom u roku od 7 dana od dana obavijesti o povlačenju na adresu prodavatelja: Molarem j.d.o.o., Starčevićeva 12, 40314 Selnica.

Svi troškovi vezani uz povrat robe plaća kupac. Kupac bi trebao vratiti proizvod neoštećen, u istoj količini i u izvornom neoštećenom pakiranju. Nismo odgovorni za trošak koji je nastao izvan općih uvjeta ugovora.

Pošiljka s otkupninom ili troškom poštarine neće biti prihvaćena.

Materijani nedostaci proizvoda

Prodavatelj  odgovara za materijalne nedostatke stvari koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima Republike Hrvatske posebice Zakonu o obveznim odnosima.

Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete.

U slučaju da je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke te u tom slučaju sugeriramo da pošiljku kupac ne preuzima. Molimo kupce da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.

U slučaju vidljivog nedostatka proizvoda kod preuzimanja pošiljke, kupac nije dužan dopremljeni proizvod preuzeti, može odbiti primitak, te ne snosi troškove dostave takvog proizvoda. Smatra se da proizvodi koji su uredno zaprimljeni od strane kupca nisu imali vidljivi nedostatak.

Pri primitku robe provjera ispravnosti narudžbe ovisi o kupcu, te je kupac dužan da usporedi primljene artikle s računom, ukoliko nešto nedostaje dužan je u roku od osam dana uputiti pisani prigovor Prodavatelju jer naknadne reklamacije se neće uvažavati.

Odbijanjem primitka, dostavna služba će pošiljku vratiti Prodavatelju, uz napomenu da pošiljka sadrži nedostatak. Ukoliko proizvod ima skriveni nedostatak (onaj nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari) što kupac utvrdi po otvaranju proizvoda – kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora i povrat novca, zamjenu proizvoda, uklanjanje nedostatka ili sniženje cijene.

Pisani prigovor potrošaća

U slučaju da ste iz bilo kojeg razloga nezadovoljni možete uputiti prigovor tvrtci Molarem j.d.o.o. Prodavatelj Vam omogućuje podnošenje pisanog prigovora putem pošte na adresu: Molarem j.d.o.o., Starčevićeva 12, 40314 Selnica ili putem maila: info@malisani.com.hr ili molarem.tk@gmail.com

Radi što bržeg utvrđivanja konkretne narudžbe na koju imate prigovor, u prigovoru navedite broj narudžbe, broj računa ili svoje korisničko ime. Molarem j.d.o.o. će vam potvrditi primitak prigovora pisanim putem bez odgađanja, a odgovor vam po Zakonu mora stići u roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimljenog prigovora.

Online rješavanje sporova

Posebnom regulativom Europske unije, od 15.02.2016. diljem cijele EU sporove vezane uz online kupnju biti će moguće riješiti putem ODR platforme kojoj možete pristupiti ovdje.

To znači da ukoliko naiđete na problem tijekom online kupnje unutar EU (neispravan proizvod, nemogućnost zamjene proizvoda itd.) svoj prigovor možete na brži i jednostavniji način podnijeti na gornjem linku.

Platformu mogu koristiti i potrošači i trgovci, a prigovor je moguće podnijeti na bilo kojem od 23 službena jezika EU.